Deividas Rafanavičius

Klientų valdymo ir aptarnavimo srities ekspertas, komandos formavimo ir vystymo konsultantas.


Deividas Rafanavičius - Verslo ryšių kūrimas


Apie Deividą

Deividas  - patyręs „customer centricity“ ekspertas, padedantis organizacijoms siekti klientų lojalumo, standartizuoti aptarnavimo veiklą, diegiant įvairius klientų patirties valdymo projektus.

Konsultantas stiprina darbuotojų komandas,  kurdamas joms pritaikytas  mokymų ar verslo renginių koncepcijas, juos veda ir moderuoja,  prezentuoja  įvairioms auditorijoms (20+, 50+, 100 +, 600+ dalyvių),  skatina bendradarbiavimą organizacijose, padeda  jų nariams palaikyti ir plėtoti veiksmingus tarpusavio santykius.

Deividas taip pat konsultuoja  aukščiausio lygio vadovų komandas strateginiais klientų valdymo klausimais, veda strategines sesijas, ugdo įvairių įmonių talentus bei ruošia vidinius trenerius. Dirba tarptautiniuose projektuose skirtinguose regionuose: Kazachstane, Rusijoje, Estijoje, Latvijoje ir kt.

Konsultantas “Baltic Institute of Corporate Governance” baigęs “Executive Chairman Education”, “Executive Education as a Professional Board Member” programas, sertifikuotas “Inscape Publishing” darbui su “DiSC” metodika.


Ekspertinės sritys

Klientų aptarnavimas ir lojalumo kūrimas, bendradarbiavimas organizacijos viduje ir su išorės partneriais, konfliktinių situacijų sprendimas ir interesų derinimas, verslo ryšių kūrimas, palaikymas ir plėtojimas.

„Klientai tapo pagrindiniu verslo diskusijų objektu, jie stovi ant aukščiausios organizacijos hierarchinės sistemos laiptelio”. Janelle Barlow