Renata Žemaitienė redaktorė
Nr. 37 2016.04

Noriu į taksi

„Kartais viršyti klientų lūkesčius užtenka tiesiog būnant savimi.”

Kelionės taksi - įprasta verslo rutinos dalis. Skubam pas klientus, pasitinkam užsienio svečius, automobilio salone maigome išmaniojo mygtukus ir  dėliojame nesibaigiančius dienos darbus.  

Palikusi mašiną techninei patikrai, lietingą ir vėjuotą dieną taksi išsikviečiu ir aš. Artėjant prie atvykusio automobilio, vairuotojas staiga išlipa. Mano galvoje šmėsteli mintis: Kažkas sugedo? Neveikia valytuvai? Nedega žibintai? Ko jis čia iššoko į tokį bjaurų orą? Tačiau vairuotojas tik maloniai nusišypso, ramiai apeina mašiną ir paslaugiai atidarydamas dureles ištaria: „Prašau”. 

Kol aš bandau suvaldyti nuostabą, jis maloniai pasitikslina: „Vykstame į jūsų biurą?” - „Taip”. Jis net nepaklausia adreso ir suprantu, kad namų darbus vaikinas atliko puikiai: žino, kokios kompanijos užsakymas, kokia mūsų veikla, kur yra mūsų biuras, prie kokio priėjimo privežti… Kol plepame apie TMD mokymus, vaikinas pasitikslina:  „Beje, jūsų kolega, Darius, ar jau grįžo iš kelionės? Praeitą savaitę vežiau jį į oro uostą.” Suprantu, kad kai kurias mūsų kompanijos detales jis žino tikrai geriau už mane ir kiekvienas jo žodis,  jausena bei dėmesys klientui nėra paviršutinis.

Važiuojant atgal tos pačios firmos taksi jau laukiu, tai kas gi nutiks dabar? Ne, vairuotojas durelių neatidaro ir nesikreipia į mane vardu:) Iš smalsumo perklausiu, o kodėl jis kitaip?  Vaikinas tik perbraukia skoningai tatuiruota ranka savo nepaklusnius plaukus ir nuoširdžiai atsidūsta: “Aš taip nemoku, o apsimetinėti tikrai negaliu”. Ir mes kalbamės, tik šįsyk jau apie tai kitus dalykus: buvimą savimi, dirbtinumo beprasmybę, gebėjimą jausti ir daryti tai, kas tau malonu.

Smagios patirtys, įdomios pamokos. Apie tai, kaip paprasta viršyti klientų lūkesčius, kaip svarbu būti savimi. Autentiškumas bendrąja prasme - bet kokio verslo pagrindas. Kuomet jis aiškus ir stiprus, priimti sprendimus tampa kur kas paprasčiau. Nesvarbu, su kokiu mūsų konsultantu dirbsite: Darius ar Aida, Lina ar Dainius, jie visuomet bus tvirti savo žinojime, demonstruos išskirtinę kompetenciją, sieks maksimalaus rezultato. Nes tuo kvėpuoja ir taip dirba visas TMD.

Todėl tikrai būna, jog mokymo metu išsprendžiate metų metus slėgusias darbines problemas,  pasikraunate teigiamų emocijų, o važiuojant taksi jums atidaro dureles, įteikia gėlę arba pasiūlo cinamoninių pastilių numalšinti perštinčią gerklę.

Tad kvieskime taksi  - laikas susitikti:)