Renata Žemaitienė

Socialinių mokslų daktarė, rinkodaros konsultantė, strateginio marketingo planavimo, integruotos marketingo komunikacijos B2B rinkoje specialistė.


Apie Renatą

Socialinių mokslų daktarė, rinkodaros specialistė, turinti daugiau nei dešimt metų strateginio marketingo planavimo, prekės ženklų valdymo, IMK plėtros B2B rinkoje patirties. Paklausta, kaip patekti į vartotojų galvas, Renata visuomet atsakys, kad visų pirma reikia atverti jų širdis. Marketingą Renata puikiai pažįsta tiek iš praktinės, tiek iš mokslinės pusės. Jos rankomis ir dabar formuojama bei vystoma visa „TMD partners” marketingo politika, o diskusijoms apie pagrindinius integruotosios marketingo komunikacijos barjerus organizacijose ji galėtų skirti ištisas valandas. Baigusi ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto Rinkodaros valdymo programą, ten pat sėkmingai apgynusi disertaciją, marketingo žinias Renata nuolat gilina įvairiuose vadybos ir komunikacijos seminaruose, dalyvavo praktinėse stažuotėse Slovėnijoje, Lenkijoje, Norvegijoje ir kitose šalyse.


Ekspertinės sritys

Marketingo strategija ir taktika, integruotoji marketingo komunikacija, prekės ženklų valdymas.

„Marketingas - tai ne rezultatas, bet procesas. Jis turi pradžią, brandą, bet niekada neturi pabaigos. Nes mes šį procesą nuolat tobuliname, keičiame, atnaujiname, ir niekada, niekada jo nesustabdome”. Jay C. Levinson