Savęs ir kitų pažinimas:
kaip teisingai bendrauti su bendradarbiais,
partneriais, klientais? (DiSC)

2019.02.12 - 13, Vilnius

Kodėl verta dalyvauti?

  • Mokymas yra vedamas patyrusio konsultanto, besispecializuojančio komandinio darbo srityje ir sertifikuoto darbui su DiSC metodika.
  • Mokymas sudaro sąlygas dalyviams geriau pažinti ne tik save ir kolegas, bet ir kitus darbo rezultatų pasiekimui reikalingus žmones: partnerius, klientus, tiekėjus ir t. t.
  • Mokymo metu panaikinamas įsivaizdavimas, jog vieni žmonės yra geresni nei kiti. Atsiranda žmonių skirtingumo suvokimo ir priėmimo efektas.
  • Mokyme treniruojamasi su dalyvių praktinėmis situacijomis, uždaviniais bei realiomis problemomis, todėl gaunama nauda ir rezultatai tiesiogiai perkeliami į darbinę veiklą.
  • Tobulinami žmonių tipų pažinimo ir prisiderinimo prie jų įgūdžiai: klausinėjimas, informacijos pateikimas, motyvavimas, sprendimų priėmimas, grįžtamojo ryšio suteikimas užduočių pateikimas ir t. t.
  • Mokymo metu kiekvienas dalyvis gauna užpildyti adaptuotą IBP Partners© DiSC asmeninės elgsenos profilį®.


Ko išmoksite? Programa glaustai
  • Veiksniai, darantys įtaką žmonių pasitenkinimui organizacijoje. Asmenybės koncepcija – kodėl žmonės elgiasi taip kaip jie elgiasi. Kaip mūsų elgsena daro įtaką kitų žmonių elgsenai?
  • Žmonių elgsenos stiliai DiSC modelyje. Pagrindiniai kiekvieno tipo elgsenos stiliaus bruožai, stipriosios ir silpnosios pusės. Koks yra mano elgesio stilius? Asmeninio profilio sistemos analizė bei interpretacija.
  • Kaip atpažinti elgsenos stilius kituose? Skirtingų bendravimo strategijų skirtingiems darbuotojams parinkimas ir taikymo plano sukūrimas.
  • Kaip pranešti kolegoms neigiamą informaciją ar sprendimą? Kaip dirbti su bendradarbiais, turinčiais ypatingų reikalavimų? Kaip kolegoms profesionaliai pasakyti „Ne“? Kaip įtraukti bendradarbius į svarstymą ir galimybių paiešką?
  • Pagrįsti ir nepagrįsti bendradarbių kaltinimai. Psichologiniai faktai apie žmonių emocijas.  Nepatenkinto žmogaus emocijų valdymas: algoritmas. Kaip priimti neigiamą grįžtamąjį ryšį iš kolegų. Kaip nuo nepasitenkinimo pereiti prie konstruktyvaus pokalbio.
TMD: kitaip ir geriau
  • Konsultantų rinkoje TMD ekspertai išsiskiria ypatingai aukšta kompetencija, atsakingu požiūriu į darbą ir geriausiomis savo srities žiniomis, gebėjimu jas pritaikyti. Jų paslaugos paklausios ne tik Lietuvoje, bet ir Baltijos šalyse, Rusijoje, vykdome projektus Kazachstane, Gruzijoje, Skandinavijos šalyse ir kt.

  • Naudojamos veiksmingos ir validuotos mokymo metodikos, taikomi Harvard, INSEAD ir kitų žymiausių verslo mokyklų modeliai, naudojami naujausi pasaulinių konsultacinių bendrovių (Accenture, McKinsey) tyrimų duomenys bei integruojama užsienio partnerių patirtis.

  • Naujausių IT pasiekimų taikymas optimizuojant mokymo procesus, pvz.: grįžtamojo ryšio apklausos mokymuose vyksta realiuoju laiku, tyrimai atliekami naudojant interneto platformas ir kt.

  • Stipri orientacija į individualias kliento situacijas ir poreikius, programų adaptavimas, atsakingas pasiruošimas mokymams ir lankstumas įgyvendinant projektus.

  • Klientų nuomone, „TMD - tai kūrybinga, veikli, aukštų standartų profesionalų komanda. Jie mums - geriausi!”
Freddie The Coach

Visa išsami info apie tai, kaip veikia Freddie, Jums bus pateikta mokymams pasibaigus, o kol kas žinokite, jog mūsų virtualusis asistentas: 

  • Padeda mokymų dalyviams nusistatyti aiškius tobulėjimo tikslus bei susidaryti veiksmų planą jiems pasiekti.
  • Bendrauja su Jumis asmeniškai (LT, EN) ir stebi individualų veiksmų progresą.
  • Įtraukia vadovus bei kolegas, kad, esant poreikiui, jie taip pat galėtų prisidėti prie Jūsų ugdymo.
  • Nereikalauja jokio papildomo administravimo, įrankių ar IT žinių.

Registracija

  Eglė Mizerė, Key Account Manager
+370 687 57566  | egle.mizere@tmd.lt

Mokymą veda

Deividas Rafanavičius Klientų valdymo ir aptarnavimo srities ekspertas, komandos formavimo ir vystymo konsultantas.

Kaina:

€525 (be PVM)

Faktai

14 metų TMD patirtis
11 000 + mokymo dienų
100 000 + mokymų dalyvių