Deividas Rafanavičius
“TMD partners” įkūrėjas ir bendraturtis
Partneris | Organizacijų vystymo HUB vadovas
Klientų valdymo ir aptarnavimo srities ekspertas, komandos formavimo ir vystymo konsultantas.
Ekspertinės sritys: klientų aptarnavimas ir lojalumo kūrimas, bendradarbiavimas organizacijos viduje ir su išorės partneriais, konfliktinių situacijų sprendimas ir interesų derinimas, verslo ryšių kūrimas, palaikymas ir plėtojimas.
Patyręs „Customer centricity“ ekspertas, padedantis organizacijoms siekti klientų lojalumo, standartizuoti aptarnavimo veiklą, diegiant įvairius klientų patirties valdymo projektus. Konsultantas stiprina darbuotojų komandas, kurdamas joms pritaikytas mokymų ar verslo renginių koncepcijas, juos veda ir moderuoja, prezentuoja įvairioms auditorijoms (20+, 50+, 100 +, 600+ dalyvių), skatina bendradarbiavimą organizacijose, padeda jų nariams palaikyti ir plėtoti veiksmingus tarpusavio santykius. Deividas taip pat konsultuoja aukščiausio lygio vadovų komandas strateginiais klientų valdymo klausimais, veda strategines sesijas, ugdo įvairių įmonių talentus bei ruošia vidinius trenerius. Sertifikuotas darbui su Wiley DiSC bei „Thomas International” metodikomis, taip pat sertifikuotas GENOS Emocinio intelekto praktikas bei Master treneris.